Strony

sobota, 8 listopada 2014

11 zachowań typowego psiarza

      Jakoś tak się dzieje, że po zajęciach z dziećmi uruchamia mi się szeroko pojęta kreatywność. Kto nie czyta ten kociarz. 10 zachowań typowej psiej patologii, zwanej psiarzami:

1. Nie masz pojęcia jak nazywają się Twoi sąsiedzi, jesteś za to w stanie wymienić z imienia, rasy, wieku i daty ostatniego szczepienia psy ze swojej dzielnicy i dwóch sąsiadujących.
2. Podczas spotkania psich pierdziuchów potrafisz ustalić bąka swojego psa po zapachu.
3. Wszystko smakuje lepiej z psim kłaczkiem.
4. Posiadasz ciuchy sprzed dwóch sezonów, jedną parę spodni i w porywach tyle par butów. Twój pies za to jeździ na wszystkie seminaria, ukończył szkolenie, studia, dwie podyplomówki i kurs na operatora wózka widłowego, do tego aktywnie uczestniczy w kursie agility/obi/frisbee lub innego sportu.
5. Wiecznie płaczesz na brak hajsu a kiedy rozdrażnieni znajomi pytają się skąd Twój pies ma tyle obroży, smyczy i najnowszych zabawek - rozkładasz bezradnie ręce...
6. Diagnozujesz problemy behawioralne każdego napotkanego na spacerze psa i obmyślasz ich rozwiązanie.
7. Z takim samym zapałem wyłapujesz marnujące się super psy do psiach sportów.
8. Kiedy słyszysz od jakiegoś właściciela psa, że "pies fajna sprawa, gdyby nie te spacery" patrzysz na niego jakby wytarzał się w Chanel no 5 Twojego psa = czymś co zdechło bardzo dawno temu i wonieje na dwie dzielnice.
9. NIE MA na świecie słodszego psa niż Twój pies.
10. Zaczynasz zauważać, że w Twoim towarzystwie coraz mniej "nie-psiarzy", bo ani się z nimi dogadać, ani wygadać... Najszybciej eliminujesz tych, którzy wyskakują z tekstem: "Ej, stary, może urwiesz się na weekend w góry? Ale wiesz, bez psa..."
11. Nie pamiętasz kiedy ostatni raz byłaś/-eś na melanżu, za to datę ostatniego seminarium/zawodów/wystawy podajesz bez namysłu, choćby przez sen...

Pozytywnie zakręceni!

23 komentarze:

  1. To Ci się zebrało :D ja aż tak nie zeszłam na psy, ale mam te inne dla równowagi. Nie mniej jestem przez Ciebie bardziej zapsiona przy Nemo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ciuchy "na spacer/trening"? Kto ma, to palec pod budkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham mojego psa, ale 100% psiarzem nie jestem :D :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet sobie nie wyobrażasz jakie to prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prawdziwe. Do mnie w szczegulności pasuje 1 i 6 ale i tak wszystkie trafne są w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama prawda :D Sama łapię się na tym "po co mi ubranie, 34 szelki są KONIECZNE!" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby nie patrzeć, świat na psy schodzi ;D Może po kocie do kompletu! Aktualnie rozpatruję, czy nie kupić osobnej komody na psie rzeczy :) I muszę się pilnować coby na kolejnym uszytym ciuchu nie machnąć znowu psiej aplikacji:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :D
    U mnie występuje większość, choć nie wszystkie :D
    Napisane lekko, z humorem i prawdziwie - super!

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahha! mega! Po co komu buty, skoro można kupić obrożę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm.. Całe moje życie w 11 punktach :D
    Ubrania "do ludzi" to kupuje nowe kiedy jest to konieczna konieczność, przecież trening pieska jest ważniejszy niż to że moje jedyne buty mają dziurę w podeszwie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tekst "po co komu buty jak mozna kupić obrożę" staje się kultowy na moim osiedlu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety.. wszystko prawda ! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to prawdziwe! :D Ale i tak punkt drugi wygrał wszystko!
    Bardzo mi się podoba twój blog, więc zostaję dłużej - obserwuję :)
    dog-dream-team.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zostaliście nominowani do zabawy! http://giro-bc.blogspot.com/2015/01/witajcie-w-nowym-roku-na-dobry-jego.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Sąsiadów rozpoznaję tylko po psach, lub po "burak nie odpowiedział mi na "dzień dobry" mimo, że Cookie był grzeczny! To prawda.
    I diagnozuję problemy behawioralne. No i... gdyby nie znajomi "od psa", nie miałabym w ogóle z kim gadać, hlip hlip ;(

    Zapraszamy do nas! http://piescookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha idealne! <3

    3,4,5, 9, 10 - boskie! :D

    OdpowiedzUsuń